مهدی فکری مدیر بارز به ریاست انجمن صنفی صنعت تایر برگزیده شد




مدیر گروه صنعتی لاستیک بارز به ریاست انجمن صنفی صنعت تایر ایران برگزیده شد

مدیر گروه صنعتی بارز ( سهام عام ) با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن تایر ایران برگزیده شد.

 به گزارش هایپرتایر در جلسه هیات مدیر انجمن صنفی صنعت تایر ایران که روز یکشنبه 6ام تیرماه در محل انجمن برگزیده شد، مدیر عامل گروه صنعتی بارز به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب و برگزیده شد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران عامل 9 شرکت های تایر سازی:  آرتاویل‌تایر، ‌ایران‌تایر، ‌بارزکرمان، ‌بارزکردستان، ‌پارس‌تایر،‌کویرتایر، ‌کیان‌تایر و یزدتایر که در هفته گذشته به عنوان اعضائ هیات مدیره انجمن مشخص و انتخاب شده بودند، حضور داشتند. در همین رابطه ادامه فعالیت دبیر انجمن نیز در این جلسه تصمیم گیری شد و خسرو محمودیان، دبیر پیشین برای یک دوره سه ساله مسئولیت دبیری را بر عهده گرفت و مصطفی تنهابه مدت یک سال و نیم به عنوان سخنگوی انجمن فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است دکتر محمدرضا تقی گنجی و سید مصطفی میر سعید پیش از این هر یک به مدت یک سال و نیم ریاست دوره سه ساله انجمن تایر ایران را بعهده داشتند.  از آنجا که صنعت تایر ایران با 10 کارخانه تایرسازی به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید تایر خودرو در منطقه محسوب می‌شود و پتانسیل بالایی برای افزایش تولید برای بازار داخلی و حتی صادرات دارد. وظیفه ذاتی انجمن صنفی صنعت تایر تعامل با دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای رشد و تعالی این صنعت و رفع موانع احتمالی تولید است از همین رو رئیس جدید مسئولیت سنگینی در قبال شرکت‌های تایرساز و حتی عوامل فروش و فعالان صنف دارد. به گفته فعالان صنعت تایر، مدیرعامل گروه صنعتی بارز به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی لاستیک خودرو در کشور می‌تواند نسبت به رفع موانع موجود اقدام کند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0